Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Νεωτερα

Σας ενημερώνω πως σήμερα είχα συνάντηση με τον Πάπαθεμι στήν Κοιλάδα με ενημέρωσε γιά πολλά ενδιαφέροντα θέματα και υποσχέθηκε να γράψει σε μιά επιστολή ολα τα σχετικά με την επιτυχή διοργάνωση της ανακύκλωσης στην ενορία του για τρία χρόνια.
Θα εχουμε νέα συνάντηση τις επόμενες μέρες μου έδωσε τηλέφωνα πουμπορούμε να ρωτήσουμε τιμές για χαρτί θα επανέλθω οταν εχω περισσότερα νέα.
Αυτή τη στιγμή εχω εναν κατάλογο με 37 εθελοντές -εθελόντριες μας λείπουν μαιλ επικοινωνίας (τα τηλ ειναι ακριβός τρόπος)οσοι μπορείτε στείλτε μήνυμα στο makiskatsaitis@gmail.com με ονοματεπώνυμο, μαιλ, τοπο κατοικίας (χρειάζεται για να μοιράσουμε τις δυνάμεις μας τοπικά), και φυσικά τηλεφωνο.
Αν δεν θέλετε το μαιλ σας να φαίνεται γράψτε μου αλλιώς θα βάλω τα μαιλ σας στήν διπλανή στήλη για να μπορείτε να επικοινωνείτε και μεταξύ σας άμεσα.
Δυστυχώς δέν μπορώ για τεχνικούς λόγους να δώσω κωδικούς συνδιαχείρισης -αναρτήσεων σε ολα τά μέλη
Προτείνω την Κυριακή στις 12 νέα συνάντηση για να δούμε απο κοντά και αυτό το θέμα μαζί με τα αλλα που θα έχουμε να συζητήσουμε.
Εχω ετοιμο συλλογικό ιστολόγιο με κωδικούς για να μπαίνουν ολα τα μέλη της ομάδας και να γράφουν τις απόψεις τους ΑΛΛΑ.... θέλει πολυ προσοχή και υπευθυνότητα στούς χρηστες των κωδικών. Οι κωδικοί ειναι αυστηρά προσωπικοί και αν πέσουν σε λάθος χέρια μπορεί να γίνει ζημιά. Γι αυτο συνήθως ορίζεται ενας η περισσότεροι διαχειριστές υπεύθυνοι
Αν συμφωνείτε με μερα και χρονο στείλτε ενα μαιλ ΟΚ στην διευθυνση επικοινωνίας makiskatsaitis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου